De evolutie van internetmarketing.
Op dezelfde manier is internet geëvolueerd, net als digitale marketing. De traditionele winkelverhalen waren decennia lang gebaseerd op kranten-, radio- en televisiemarketing, omdat dat de enige beschikbare marketing was. Naarmate het internet groeide, begonnen de traditionele methoden van reclame de gunst van de klanten te verliezen.
Voorbij fysieke winkels
Ze richtten zich meer op zoekopdrachten op het internet dan op het doorbladeren van kranten. Voor fysieke winkels hebben deze marketingmethoden nog steeds enig nut, maar digitale marketing voor zowel online als traditionele bedrijven is de beste manier om je klantenbestand te laten groeien.
Zelfs digitale marketing is aanzienlijk veranderd ten opzichte van enkele jaren geleden. Het gaat niet alleen om bezoek aan je site, maar ook om kwalitatief hoogstaand verkeer naar je site van mensen die je producten en diensten willen kopen.
De trechter opnieuw ontworpen
Je moet een website hebben die ontworpen is om mensen te converteren en te verleiden langs de kooptrechter. Je hebt een digitaal marketingplan nodig dat niet generiek is, maar ontworpen voor jouw bedrijf en jouw klanten.
Internetmarketing is meer dan alleen zoekwoorden en inhoud. Het algoritme van Google wordt met de dag complexer, net als je klanten. Laat verouderde marketingtechnieken je kans op succes niet verspelen.
Neem contact op
Usual Suspects is pionier op het gebied van vooruitstrevende marketing. Als je meer wil weten over onze marketingmogelijkehden, neem dan vandaag nog contact met ons op.