Hoe het allemaal begon

Opgericht op het strand van Cannes, Frankrijk tijdens het Internationaal Festival van de Creativiteit, Cannes Lions.

In tegenstelling tot wat je zou aannemen, is onze naam niet afgeleid van de Hollywoodfilm “The Usual Suspects”.  Hoewel het nog steeds een eer is om met dit meesterwerk geassocieerd te worden, heeft onze naam eigenlijk zijn oorsprong in een beroemd citaat uit een andere klassieker: “Casablanca“.

De waarheid is dat onze banden met Hollywood sterk zijn. We zijn begonnen als een vooruitstrevend evenementenbureau met nauwe banden met de Nederlandse dansscene en het Amsterdamse nachtleven.

Cannes Lions
Commodore 64

‘Digital Natives’

Klanten waardeerden onze frisse concepten en vroegen ons al snel om deze te vertalen naar ‘cutting edge’ online campagnes.

Om de vernieuwde concepten om te zetten in werkende digitale campagnes werd ons team getransformeerd naar ‘digital natives’. Een complete digitale marketing metamorfose. Deze ervaring en kennis zetten we graag in om onze klanten te ondersteunen.

De Commodore 64, Atari, Second Life, MySpace, Hives, Facebook, Agile en Scrum… We hebben het allemaal tot leven zien komen. Soms oude wijn in nieuwe zakken, maar vaak mooie en veelbelovende initiatieven.

We are still at the beginning of something big and don’t want to miss a second of it!

De juiste mensen op de juiste plek

“Volg je passie” is tegenwoordig een populair gezegde. Bij Usual Suspects volgen we ons talent over passie. Hou van wat je doet, door te doen waar je goed in bent.

Is het niet hetzelfde? Uiteindelijk wil je iets goed doen en vind je het leuk om te doen. Talent en passie zijn twee kanten van dezelfde medaille. De basisingrediënten zijn talent, interesses en plezier. Ze leiden tot vaardigheid, kennis en ervaring. Wat leidt tot vakmanschap, passie en succes.

Maak van je prospects kopers

Moeite om je omzet te verhogen?
Neem contact met ons op om te weten te komen wat de beste manier is om prospects om te zetten in klanten en je conversie omhoog te zien schieten!