De evolutie van internetmarketing.

Op dezelfde manier is internet geëvolueerd, net als digitale marketing. De traditionele winkelverhalen waren decennia lang gebaseerd op kranten-, radio- en televisiemarketing, omdat dat de enige beschikbare marketing was. Naarmate het internet groeide, begonnen de traditionele methoden van reclame de gunst van de klanten te verliezen.

Voorbij fysieke winkels

Ze richtten zich meer op zoekopdrachten op het internet dan op het doorbladeren van kranten. Voor fysieke winkels hebben deze marketingmethoden nog steeds enig nut, maar digitale marketing voor zowel online als traditionele bedrijven is de beste manier om je klantenbestand te laten groeien.

Zelfs digitale marketing is aanzienlijk veranderd ten opzichte van enkele jaren geleden. Het gaat niet alleen om bezoek aan je site, maar ook om kwalitatief hoogstaand verkeer naar je site van mensen die je producten en diensten willen kopen.

Beyond Brick and Mortar
Redesign the Marketing Funnel

De trechter opnieuw ontworpen

Je moet een website hebben die ontworpen is om mensen te converteren en te verleiden langs de kooptrechter. Je hebt een digitaal marketingplan nodig dat niet generiek is, maar ontworpen voor jouw bedrijf en jouw klanten.

Internetmarketing is meer dan alleen zoekwoorden en inhoud. Het algoritme van Google wordt met de dag complexer, net als je klanten. Laat verouderde marketingtechnieken je kans op succes niet verspelen.

Neem contact op

Usual Suspects is pionier op het gebied van vooruitstrevende marketing. Als je meer wil weten over onze marketingmogelijkehden, neem dan vandaag nog contact met ons op.

Web design, digitale marketing en meer

Je klanten verwachten meer van je website en digitale marketing dan ooit tevoren.

Lees meer

Datameting, -analyse en -optimalisatie

Een goede digitale marketingstrategie is gebaseerd op gegevens uit verschillende bronnen.

Lees meer

Promoot en betrek je klanten

Klanten willen meer dan alleen de producten op je website.

Lees meer